| צור קשר | בתי דפוס | שלח קובץ מוכן | הדפסות | פרופיל | ראשי
שלטים


שלטים - על סוגי השלטים השונים ומטרתם


אם נסתכל מסביבנו נראה כי אנו מוקפים בשלטים מכל עבר, שלטי רחוב, שלטי פרסום, שלטי הכוונה, שלטי מיקום ועוד. גם בתוך משרדים, חנויות ארגונים ועסקים מרבים להשתמש בשלטים למטרות שונות ומגוונות. ב"ארט גרף חדרה" מייצרים את כל סוגי השילוט, צרו קשר, צוות החברה ישמח לעדכן ולייעץ.


סוגים שונים של שלטים


שלטי חוצות הם השלטים המושכים את תשומת לבנו בדרכים. המטרה העיקרית שלהם הוא הפרסום. שלטי הרחוב מעניקים לחברות חשיפה מרבית, אלפי האנשים העוברים יום יום על יד השלטים מפנימים את המסרים, מטמיעים את המותגים ורוכשים בסוף גם את המוצרים. שלטי חוצות נמצאים גם על החנויות, הם מושכים את תשומת לבנו לחנות המפרסמת את השלט. 

בעידן הטכנולוגי של היום שלטים הם כבר לא רק חתיכת פח שעליה מודבקת תמונה. היום יש שפע של שלטים בכל צורה, עיצוב גדלים. יש שלט מואר, יש שלט דיגיטאלי, יש עם אותיות בסגנון תלת מימד ועוד. השלטים עשויים מפח מגולוון או מאלומיניום שעליהם מורכב חומר הנקרא פרספקס המעניק יציבות ואפשרויות עיצוב מגוונות.

שלטי הכוונה הם שלטים המכוונים אותנו בדרכים, הם מורים לנו היכן מותר להיכנס עם הרכב והיכן אסור,הם מלמדים אותנו מהי המהירות המותרת, האם הכביש הוא חד סטרי או דו סטרי, מודיעים לנו על הפניות הבאות ועוד.   

שלטי הכוונה גם מכוונים אותנו לאתרים מסוימים כמו למרכזי תרבות, לקניונים, למסעדות, לשירותים ציבוריים ועוד. הם מראים לנו את הדרך ליציאה והיכן הכניסה. שלטי הכוונה נמצאים גם בתוך המשרדים, החנויות ועוד וגם בדרכים.  

שלטי הוראות מלווים אותנו בכל מקום, במפעלים, בבתי עסקים, בחנויות, בדרכים ועוד. הם מלמדים אותנו מה לעשות ומה לא לעשות, הם מזהירים אותנו בפני סכנות צפויות ועוד.  

שלטים מעוצבים לפי הייעוד שלהם. בחנויות יוקרה , לדוגמה, השלטים יעוצבו בצורה יוקרתית ומכובדת ואילו בחנויות ילדים, הם יהיו צבעוניים מעוטרים בדמויות מעולם הילדים ועם אותיות גדולות וברורות. 


שלטים בעולם הפרסום

+ מחקרים מוכיחים כי השלטים בעולם הפרסום מביאים לחשיפה רבה מאוד של המוצר או החברה שאותם הם מפרסמים. אנשי פרסום רבים טוענים כי השימוש בשלטים לפרסום מעניק את התוצאות הטובות ביותר.   

+ לא תמיד חייבים להשקיע בשלטים ענקיים, גם שלט קטן הממוקם במקום אטרקטיבי עושה את העבודה.  

+ שלטים על גבי האוטובוס או בתוכו, מהווים גם הם אמצעי פרסום יעיל ואפקטיבי. בעידן המודרני שלטי הפרסום לא חייבים להיות רק כרזות, אפשר לפרסם באמצעות שלטים דיגיטאליים מוארים, על גבי שמשיות, רולאפ ועוד.  

+ כדי למשוך את העין חשוב להקפיד כי הגופנים יהיו ברורים ובצבעים חזקים שיבלטו למרחק. אם החלטתם לשלב תמונות בשלט, את הכיתוב אל תעשו על גבי התמונה, אלא רק על הרקע החלק. בחרו גופנים בצבעים הנוגים לרקע כדי שיבלטו למרחקים.  

+ בחרו במסרים קצרים, קלילים וקליטים, לא כדאי להתחכם במשחקי מילים ומטאפורות. זכרו האנשים בדרכים ממהרים, אין להם זמן לפענח חידות. רק מסר קליל וברור ייטמע בתוכם.  

+ כדאי להשקיע בעיצוב. שלטים מעוצבים ואסתטיים מושכים את העין. אם אתם רוצים לשלב תמונות, כדאי לבחור תמונה מתחום נושא הפרסום כמו למשל תמונות של תכשיטים עבור שלטים המפרסמים מותגים של שלטים, תמונות של אוכל עבור מסעדות, דוגמניות יפות עבור חברות ביגוד ועוד.  

+ בחרו מקומות אסטרטגיים להציב את השילוט שלכם, גם אם הם יקרים יותר. בדרך כלל שטחי הפרסום מושכרים לתקופות זמן קצרות, עדיף מקום אסטרטגי ויקר לזמן קצר מאשר מיקום פחות טוב ולזמן ארוך.


שלטי חוץ ופנים

לקבלת מחיר להדפסה רחבה ולמעבר להזמנה כמו שמשוניות, מדבקות ויניל וכו` לחץ כאן

שילובים מספקת מבחר סוגים של שלטי חוץ ופנים באיכות משובחת ובמחירים נוחים. מחלקת ההדפסות הרחבות שלנו משתמשת במכונות הדפסה מהדור החדש המאפשרים עמידות בתנאי חוץ קיצוניים לתקופה של שנים.
בקשו עכשיו הצעת מחיר עבור השלט אותו אתם מעוניינים ליצור.



לקבלת מחיר להדפסה רחבה ולמעבר להזמנה כמו שמשוניות, מדבקות ויניל וכו` לחץ כאן



בקשו עכשיו הצעת מחיר עבור השלט אותו אתם מעוניינים ליצור. 
ראשי  |   תנאי שימוש באתר  |   הרברט סמואל 11 חדרה, מיקוד-3836271   |   טלפון: 1-700-700465   |   דוא`ל: office@artgraph.co.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין